loading...
دانلود نرم افزار
تبليغات (انجمن تخصصي ZoomV دانلود فيلم و كارتون همچنين انيميشن)

موضوع سايت:دانلود سنتر

موارد دانلود:انيميشن و فيلم

آدرس:www.zoomv.tk

مديريت:عليرضا سلطاني

شما در اين سايت قادر خواهيد بود كه تمامي فيلم و انيميشن و...... را دانلود كنيد

سهیل هاشمی بازدید : 23 یکشنبه 03 دی 1391 نظرات (0)

پس از نصب ویندوز 7، مایکروسافت به مدت 30 روز به شما فرصت می دهد تا از ویندوز استفاده کنید و آن را مورد سنجش خود قرار دهید و چنانچه از قابلیت های ویندوز راضی بودید می بایستی نسبت به خرید شماره سریال قانونی اقدام کرده و ویندوز خود را از طریق اینترنت فعال کنید، ولی از آنجایی که بسیاری از کاربران ایرانی ویندوز را به صورت غیر قانونی نصب می کنند و از طرفی هم امکان خرید ویندوز برای بسیاری از کاربران مهیا نیست، کاربران همواره به دنبال رفع این محدودیت زمانی ویندوز 7 هستند، در ادامه این مطلب شما می توانید جدیدترین کرک های عرضه شده جهت رفع محدودیت زمانی ویندوز و فعال سازی آن را دریافت کنید.
البته هر بار با انتشار کرک جدید، مایکروسافت نیز در آپدیت های بعدی ویندوز سعی در خنثی کردن آن را دارد، پس چنانچه شما از کاربرانی هستید که همواره ویندوز خود را از طریق سایت مایکرو سافت آپدیت می کنید باید این نکته را همواره مد نظر داشته باشید که با نصب هر آپدیت جدید امکان از کار افتادن کرک ویندوزتان وجود دارد و پس از آن باید به دنبال کرک جدیدتر باشید.
شما همواره با مراجعه به همین صفحه می توانید جدیدترین کرک های ویندوز 7 را دریافت کنید.

رفع محدودیت زمانی 30 روزه ویندوز 7:
در صورتی که ویندوز خود را تازه نصب کرده اید و قصد دارید محدودیت زمانی 30 روزه آن را برداشته و آن را فعال کنید، کرک Window 7 Loader را به شما پیشنهاد می کنیم.

این کرک قادر به فعال سازی ویندوز های زیر می باشد:


Windows 7 Ultimate
Windows 7 Ultimate E
Windows 7 Professional
Windows 7 Professional E
Windows 7 Home Premium
Windows 7 Home Premium E
Windows 7 Home Basic
Windows 7 Starter
Windows 7 Starter E
Windows Vista Ultimate
Windows Vista Business
Windows Vista Business N
Windows Vista Home Premium
Windows Vista Home Basic
Windows Vista Home Basic N
Windows Vista Starter
Windows Server 2008 R2: Enterprise
Windows Server 2008 R2: Standard
Windows Server 2008 R2: Foundation
Windows Server 2008: Enterprise
Windows Server 2008: Standard
Windows Server 2008: Foundation
Windows Small Business Server 2008
Windows Small Business Server 2011

سهیل هاشمی بازدید : 26 یکشنبه 03 دی 1391 نظرات (0)

حتمآ شما برای پخش فایلهای صوتی و تصویری موجود در کامپیوتر خود از نرم افزار های مختلفی استفاده می کنید که هر کدام از آنها دارای ویژگی های خاص خود هستند. همانطور که می دانید سیستم عامل نرم افزار Windows Media Player را در اختیار کاربران قرار داده تا آنها بتوانند با استفاده از این نرم افزار فیلم ها و آهنگهای مورد علاقه ی خود را پخش کنند اما این نرم افزار علاوه بر محیط بسیار ساده ی خود امکانات بسیار محدودی را در اختیار کاربران قرار می دهد مثلآ نمی تواند برخی از فرمتهای فایل های تصویری جدید را پخش کند. از همین رو کاربران از نرم افزارهای جایگزین برای پخش فیلم و موزیک استفاده می کنند. به همین منظور امروز در گرین سافت یکی از محبوب ترین نرم افزارهای پلیر را برایتان آماده کرده ایم که در این چند سال اخیر مورد توجه بسیاری از کاربران سراسر دنیا قرار گرفته است.
نرم افزار KMPlayer با پشتیبانی کامل از تمامی فرمتهای صوتی و تصویری، در حال حاضر به یک از پر طرفدارترین پلیرهای جهان تبدیل شده است. می توان به جرات این نرم افزار جدید را که ساخت یک شرکت کره ای می با شدرغیب اصلی نرم افزارهای قدیمی همچون Winamp ، JetAudio و ... دانست که حتی در عرصه ی نرم افزارهای مالتی مدیا از آنها هم جلو زده است. شما با استفاده از این نرم افزار به راحتی می توانید هر فیلمی را با هر فرمتی که باشد تماشا کنید و یا هر موسیقی را با هر فرمتی که باشد گوش دهید. این نرم افزار قادر است تا در محیطی بسیار زیبا و قشنگ فایلهای صوتی و تصوری مورد نظر شما را پخش کند به طوری که هر بیننده ای را محو زیبایی خود خواهد کرد. یکی از امکانات بسیار عالی این نرم افزار در مقایسه با نرم افزارهای حجیمی همچون PowerDVD که معروف ترین نرم افزار پخش فیلم های دی وی دی است، امکان پخش فیلم های دی وی دی به همراه تنظیمات کامل تصویر و صدا و همچنین امکان فراخوانی زیر نویس فیلم مورد نظر بدون انجام تنظیمات اضافی می باشد که در نرم افزارهای مشابه برای اجرای زیر نویس می بایست حتمآ نام فیلم و نام زیرنویس یکی باشد و همچنین در کنار هم قرار داشته باشند تا پلیر بتواند هر دوی آنها را پخش کند، اما در این نرم افزار زیر نویس فیلم میتواند با نام های مختلف و در مسیری جدا از فایل فیلم قرار داشته باشد. این نرم افزار دارای امکانات متنوع و قابلیت های بسیار زیادی می باشد که توضیح هر کدام از آنها در اینجا امکان پذیر نبوده و مطمئنآ شما در صورت کار با این نرم افزار به تمامی امکانات آن پی خواهید برد.

برخی از ویژگی های این پلیر:
- امکان پخش تمام فایلهای تصویری نظیر AVI, DVD, VCD, DIVX, MKV, 3GP و...
- امکان پخش تمام فایلهای صوتی نظیر MP3, OGG, AAC, WAV, WMA, MP4 و...
- قابلیت اجرای زیرنویس فیلم بدون تنظیمات اضافی.
- قابلیت انجام تنظیمات تصویر به چندین شکل مختلف.
- قابلیت انجام تنظیمات صدا به چندین شکل مختلف.
- پشتیبانی از زبان های مختلف از جمله زبان فارسی.
- داشتن چندین اسکین مختلف برای زیباسازی آن.
- قابليت بروز رساني نرم افزار از اينترنت.
- داشتن محيط زيبا و کاربرپسند.
- سازگار با ويندوز هاي مختلف.
- داشتن حجم مناسب.
- کاربرد آسان.
- و ...

سهیل هاشمی بازدید : 143 یکشنبه 03 دی 1391 نظرات (0)

The Incredible Hulk Portrait Wallpaper 1280x1024

بی شک بسیاری از ما دوران بسیار خوشی را با محصولاتی مانند آتاری، میکرو و اواخر بازی های سگا و .. داشته و هریک خاطرات خوشی از آن دوران و بازی های مربوط به آن داشته که هرگز قابل تکرار و بازگشت نمی باشد. نسخه قابل اجرا بروی کامپیوتر های شخصی این بازی ها نیز وجود داشته که تعدادی از آنها برای دانلود در اختیار کاربران محترم قرار گرفته امید است مورد توجه قرار شما عزیزان قرار گیرد.

 

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 13
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 15
  • بازدید ماه : 15
  • بازدید سال : 40
  • بازدید کلی : 1,359